E-mail: admin@tro.dk

Dato for offentliggørelse
03 Apr 2014 00:29

Rabbi Yitzhak Kaduri var en kendt rabbi i Israel. Han døde i 2006 i en alder af 108 år gammel.

I tiden før sin død, fortæller hans søn, at Rabbi Kaduri i det sidste drømte og talte meget om Messias. Han fortalte også, at han havde mødt Messias i flere åbenbaringer. Messias havde fortalt ham sit navn, og Rabbi Kaduri efterlod en note i en kuvert, som var forseglet indtil 1 år efter hans død. I noten havde havde Rabbi Kaduri skrevet navnet på Messias: Yehosua, som er ældre version af Yeshua, som er oversat til Jesus.


Jesus fortalte også Rabbi Kaduri, at Han ville komme kort efter PM Ariel Sharons død.

Ariel Sharon blev ramt af en hjerneblødning den 4. januar 2006. Hans post blev midlertidigt varetaget af Ehud Olmert. Lægerne gav ikke Ariel Sharon mange chancer for at vende tilbage til politik. To dage senere fik Ariel Sharon endnu en hjerneblødning, og han har derfor ligget i koma lige siden. Ingen har vovet at slukke for hans respirator.

Han dødede den 11. januar 2014...

Her er et par links til artikler om Ariel Sharons tilstand (kort inden han dødede):


Rabbi Kaduri havde gennem livet mange profetier, som gik i opfyldelse. Her under katastrofen med Tsunamien i 2004.


Her under et klip om Rabbi Yitzhak Kaduri og hans profeti.

Vi har et problem, når vi antager, at bøn kan læres på samme måde, som man lærer matematik eller mekanik. For derved placerer vi os selv
i en slags lederposition, hvor det er os, der er kompetente og har kontrol med det hele. Men når vi beder, bør vores position være som en tjeners,
hvor vi bevidst overgiver kontrollen til en anden og villigt accepterer vores egen inkompetence.
Sandheden er nemlig, at vi alle kommer til bønnen med et forfærdeligt virvar af forskellige motiver; gavmildhed og selviskhed, barmhjertighed
og foragt, kærlighed og bitterhed. På denne side af evigheden, vil vi aldrig blive færdige med at isolere det gode fra det onde og det rene fra
det urene. Men Gud er stor nok til at favne os med alt, hvad vi er. Det er jo det, nåden handler om. Vi er ikke blot frelst af denne nåde, men vi lever også i den. Og vi beder ved den.
Richard J. Foster